maanantai 3. maaliskuuta 2014

Hiihtoloma




Mulla oli mahtava hiihtoloma! Perjantaina (21.2) en ollut ollenkaan koulussa, koska nukuin yöllä vain sen 3 tuntia. Jep, unettomat yöt on ihan kivoja. Onneks niitä ei mulla nii hirveen usein ole. Mun linkki lähti 16:15 Korpilahden matkahuollosta Helsinkiä kohti, Rene mua siellä linja-autossa jo oottelikin. Se matka me vain juteltiin kaikkea maan ja taivaan välistä, 4 tuntia meni yllättävän nopeasti. Siinä ilta me juteltiin äitini kanssa ja sit mentiin nukkumaan. Me ei koko hiihtolomana tehty muutaku mässätty karkkia ja makoiltu sängyssä. Keskiviikkona me lähdettiin Lauran ja Renen kanssa elokuviin, mentiin katsomaan Sinkkuna suhteessa- leffa, se oli mun mieleen!  Torstaina me lähdettiin 17:00 linja-autolla takaisin Jyväskylään, menin Renen luokse Jyskään siitä ja loppu loma siellä. Rentouduttua tuli ainakin lomalla! Pahoittelen, etten siellä kuvia ottanut. Tosiaan, ei me kun makoiltu ja herkuteltu lomalla.  Iskä oli ostanu mulle tollasen kellon, tollasta mä oon halunnu todella kauan! Nyt oon iloinen kun tuo isi sellasen oli ostanut

 photo DSC_4895_zps29128616.jpg photo 993009ca-1371-442a-a0b8-4672a33d240a_zps5f4fd519.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa