torstai 6. maaliskuuta 2014

Ei saa olla liian ankara, vaik oot yhtä ja tasan lambada


Mä vihdoin kerkesin tulla tänne postailemaankin teille. Mulla on ollut tää viikko niin kiireinen. Maanantai ja tiistai oli sellasia hölläilypäiviä nyt vaan, eilen mä olin koulussa ja menin siitä suoraan sitten Jyväskylään Renen kanssa ja olin vasta yhdeksän aikaan kotona. Eilen ostin kaupungista hajuveden, paidan sekä huulirasvan. Tässä postauksessa ei kummosemmin niitä ostoksia näy, sillä aina on pimeää kun mulla ois aikaa kuvata. Maanantaina esittelen sitten ostokset paremmin! Viimeisessä näkyy tämä paita hyvin!   Voitin muutama viikko sitten yhden blogin arvonnasta nimikorun, sain sen viime tiistaina postista. Tää on mun mielestä tosi kiva & sopii lähes joka asun kanssa yhteen. Hyvää viikonloppua




2 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis, ja upee blogi sulla ! tykkään bannerista ja ulkoasusta, mutta jäi mua vähän häiritsemään kun bannerin oikealla puolella on tyhjää. Jos sen saisi korjattua niin olis kyl tosi hyvä ! :)

    http://ikuisesti-nuori-ja-vapaa.blogspot.fi
    voisitko edes vilkaista? :)

    VastaaPoista

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa