torstai 20. helmikuuta 2014

Viestin otsikko

Mulla on tää viikko menny iha päi seiniä. Mikään ei oo onnistunu. Oon saanu kokeista huonoja numeroita, oon iha tajuttoman väsynyt ihan kokoajan ja en jaksa oikee enää panostaa kouluun. Onneksi huomenna alkaa loma! Mulla ei nyt oo oikee mitää kummosta kerrottavaa tässä ni taidan jättää tän postauksen lyhyeen. Musta ei varmaa ens viikolla kuulu paljoa, koska menen huomenna Renen kanssa Helsinkiin äitini luo luultavasti koko lomaksi. Joten jos musta ei hetkeen kuulu, niin ettehän jätä mun blogin lukemista? Se kun tajuaa, että ei ole kuvannut koko viikolla mitään, eikä oo enää mitää kuvia laitettavaks. Noh, eiköhän niitä postauksia ole tarpeeksi tälle viikolle jo tullut. Hauskaa lomaa, keillä se on ensiviikolla!

Ennen joulua käytiin tälläinen "koulutus" ja nyt pari viikko sitten saatiin tää "ajokortti". En oo varma, oonko jo näyttäny tätä blogin puolella.

1 kommentti:

  1. Sulle on haaste mun blogissani! :)

    http://saaraemilia.blogspot.fi/2014/03/we-heart-it-haaste.html

    VastaaPoista

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa