lauantai 11. tammikuuta 2014

kukaan ei tarvitse minua tänään

Mukava yllätys huomata, et teitä on jo 75 !! Okei, joillekki se ehkä ei ole paljoa, mutta mulle on :) en voi uskoa, että noin moni on kiinnostunu lukee mun tekstejä!  Meillä oli eilen kotsaa, ja tehtiin jotai Intialaista (?) ruokaa, ei ollu oikee mun makuu. Jotai leipiä ja sit jotai couscous härdellii ja jotai kurkku juttuu jossa oli minttua. Siinä maistu liikaa minttu, ja siinä couscous jutussa oli maapähkinöitä. Ei, ei vaan ollu mun makuu.  Me käytiin tänää Lauran kanssa vähän taas kuvailemassa, ulkona oli vaan niin kylmä, ettei siellä kyllä kauaa pystyny elää.








28 kommenttia:

  1. kiva banneri ja ulkoasu muutenki! :)

    VastaaPoista
  2. Pakko tulla kommentoimaan et luin että bannerissa luki "Life is IKEA rollercoaster", hehe :DD

    bblingblingbarbie.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. voiku ootte molemmat niin kauniita! :3

    VastaaPoista
  4. miks nostat aina sun kulmakarvoi sillee et sun otsaan tulee jäätävät rypyt? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha et oo eka joka kysyy. mut se on vaa tullu tavaks :) oon aika varma et oot yks niistä ihmisistä, jotka jatkuvasti haukkuu mua askissa anona ja sanoo mun otsarypyistä kaikkea :) turhaan valitat, itse katot.

      Poista
    2. Ano hei mitä se siu persettä kutittaa jos hänel on otsarypyt.. jos kutittaa ni tuun raapimaa sen syylän sielt pois. Kaikki on kuitekii semmsia ku on eikä siit pitäs tehä jumalatonta numeroo. T. Toinen ano.

      Poista
  5. ihan kivan oloinen blogi, tosin tekstin fontti on vähän ehkä hankalaa lukea, johtuuko fontin pienestä koosta vai fontista. mua häiritsee myös tuo kuvienkehysten pinkki väri :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha aijaa :) no pitää sit tehdä asiaan pieni muuutos :)

      Poista
  6. Sun blogilla on tosi kiva banneri :D kiva postaus, sä ja sun kaveri ootte kauniita :--)

    VastaaPoista
  7. vitsi oot kyl nätti! ja tää sun blogis on aivan ihana<3 tykästyin tähän heti ku tänne tulin! :)

    http://fashionsituation.blogspot.fi/ <3

    VastaaPoista
  8. Oot ihan sika kaunis! o: Ja tää ulkoasu on aivan ihana, ja postaukset ja kuvat ovat todella hyviä! Liityin(:

    VastaaPoista
  9. sulla on tosi hieno banneri!:) tykkään tän blogin ulkoasusta!

    VastaaPoista
  10. Sulle sopii tosi hyvi toi liukuväri :)

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe se on mun sisko :3 mut siis joo nii sille sopii! se ei ite vaa tykkää sen hiuksista ja meinaa värjätä sen pois :<

      Poista
  11. Joillaki ne vatsamakkarat vaa menee otsaan

    VastaaPoista
  12. onko sulla kaksoissisko?:D ihan samannäkösiä olette! ja nätti olet:)
    http://lifeofsussu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha eei myö kaksosia olla x) iha sisaruksii muute vaa :>

      Poista
  13. Oot tosi kaunis! :)

    http://jasmundibloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa