tiistai 14. tammikuuta 2014

Don't wanna act like it's fine, like we do every god damn time

Mä pääsin just koulusta kotiin. Tää koulupäivä meni iha tajuttoman hitaasti. Oli just ne tylsimmät aineet. Sit äske tulin koulusta kotia, nii lähin ottaa tosta auringonlaskusta kuvaa, mut ei siitä tullukkaa nii hieno sitte.. Meinaa ku se oli jo kerenny vähä turhan paljon laskee. No, kai siitä jonkilainen tuli?  Oon innostunu kuuntelee näitä Vain Elämää - kausi 2 biisejä, nää on musta itseasiassa aika hyviä.  Mä oon aatellu, kun teitä lukijoita tulee nyt tähä tahtii, ni oon miettiny et jos 100 lukijan kunniaks tekisin sit videon, kun teitä on jo 85! :) Minkälaista videoo te haluaisitte?






10 kommenttia:

  1. Ihana lumiukko koriste ja maisemakuvat<3 ja heeei mä'kin haluan muumilimua :) sitä parasta kaikista limuista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muumilimu on kans mun lemppari! :) & kiitos paljon :))

      Poista
  2. Ihania kuvia! :3 Ja oon vaan niin rakastunut tohon sun banneriin!♥

    VastaaPoista
  3. Toi auringonlaskukuva on tosi kiva! Koitin itekki kuvata sitä mut aika huonolla tuloksella:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mua rupes ärsytttää ku se oli nii nätti ku olin menos koulusta kotiin, sit ku mä olin menos ottaa sitä kuvaa ni se oli jo kerenny laskee :(

      Poista
  4. Joku kysymys-vastaus video ois kiva ;)) ihanii kuvii, tekee kyll muumilimukkaa mieli, toiskohan joku mulle?!? :D

    VastaaPoista
  5. Ihana banneri, millä oot tehnyt :)? + Oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ihan ipiccyllä x) ja voi kiitos paljon :) !

      Poista

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa