tiistai 7. tammikuuta 2014

Hold my hand

Meillä alkoi tänää koulu. Oli aamulla kyllä vähä tuskasta päästä ylös sängystä, mut kyllä siitä sit heräili pikkuhiljaa. Toisaalta, mä en oo vieläkää oikei hereillä x) Äsken pääsin kotiin ja oli vähä sellane mennäkkö vai eikö mennä lenkille -fiilis, tulin siihen tulokseen, että mä menen sitten huomenna. Mä oon tällä hetkellä niiin väsyny et mä varmaa nukahtaisin tonne juostessa. Sitäpaitsi, siellä on jo pimeetä ni en mä enää halua mennä, kun siis mä pelkään pimeetä..   Mä kyllä vähän ihmettelen näitä anoja. Siis mulle tullaa vinkuu siitä, että mä kopioin weheartit.comista kuvia, vaikka mä en todellakaan ainoa ole. Vähän ihmetyttää että miks mä en näe muiden blogissa tollasta paskaa, vaikka oon weheartitistä otettuja kuvia nähnytkin. Muutenkin turhaa valittaa minulle tuollaisesta asiasta. Mut nyt tulee ihan omaotettuja kuvia, niin anot ei pääse vinkumaan, taino.. Eiköhän ne tästäkin postauksesta jotain vinkumista keksi.




#lenkille , tää ei ollut sitten tänään otettu


anteeks, heilahtanu. Mut siis täällä ei oo vieläkää lunta x(


Instagram - piamarikaa
Kik - piamarika

12 kommenttia:

  1. Älä välitä niistä tyhmistä anojen kommenteista, suurimmalla osalla on joku pakkomielle vittuilla toisille. Ne saa siitä vissiinki paremma mielen tai jotain... Mun mielestä blogis on hyvä just tämmösenä eikä sun tarvi muuttaa mtään, senkus otat kuvia weheartitista jos siellä on hyviä ja yleesä onki, jätä anojen valitukset omaa arvoosa ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en mä oo välittänytkään, mut naurattaa vain kun suurinosa ei kehtaa nimellä tulla haukkumaan :-) mut on niitä kivojaki anoja!

      Poista
  2. Joo anoista ei kannata välittää ! :)
    "... He ovat niitä ihmisiä jotka löytävät vikoja sinusta, sen sijaan että korjaisivat omiaan!" :) hih :3
    Ainii, käy tsekkaa myös miu blogi! :D

    http://tj297.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Huomaattehan mutkin! En oo uus mutta oon nyt vasta alottanut kunnolla bloggaamisen ja arvostan kaikkia, jotka tulevat edes katsomaan blogiani. Seuraan kaikkia takaisin. Elämäni on aika hauskaa ja kiinnostavaa, jos sen oppii tuntemaan ;) kiitos ja kumarrus teille tukijoille!

    VastaaPoista
  4. Mun mielest kuvat vois olla saman kokosii mut muuten hyvä

    VastaaPoista
  5. Täälläkää ei oo lunta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toisaalta se on mulle parempi, koska en halua hiihtää enkä luistella koulun liikkatunneilla x)

      Poista
  6. Edellisessä postauksessa kyselit mielipidettä bannerista ja olin just sanomassa, että mielettömän ihana! HIENO! osaisimpa itsekin tehdä tollasen. Oon huono muokkailussa jne.

    Kiva blogi! Tykkään sun vaatteista, koruista ym. Kivoja kuvia ja kaikkea kivaaa täältä löytyypi.

    VastaaPoista

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa