lauantai 4. tammikuuta 2014

Blogin muutokset ^^

Moikka! Mä oon vähän tässä muutellu tätä blogia, kuten saatatte ehkä huomatakkin. Muutin tän blogin nimeä, koska en tykänny siitä "Little Butterfly" nimestä.  Ja nyt kun vuosikin vaihtui, mä tein tänne sellasen suurmuutoksen! Banneri vaihtui, niin vaihtui myös ulkoasu ihan totaalisesti. Otin ton taustan tuolta Bloggerin "omista" taustoista, koska tää on mun mielestä ainakin tosi kiva!!  Vaikka ei ehkä siltä näytä, mutta mulla meni ton bannerin kanssa tosi paljon aikaa! Mä etin noi kuvat, ne on weheartit.comista ja sit mä tein ton tekstin tohon ja sit sen jälkeen mä vielä kysyin muutamilta, että kehtaako tän pistää. Mut sain paljon hyvää palautetta tästä bannerista, ja se on hyvä! En käyttäny aikaani turhaan ^^ Mun mielestä tää on nyt mun näköinen! hahah.
Mitä mieltä te olette tästä blogin muutoksesta? Onko banneri ja ulkonäkö mieleenne?


IG ~ piamarikaa
KIK ~ piamarika

18 kommenttia:

  1. Kiva banneri ja ihana ulkoasu mun mielest ! :) Liityin lukijakski :)
    Tossa vielä mun blogi, saa käyä kattoos tai kommentoimas tai liittymäs tai mitä vaa :D
    http://omanelamankingi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa kiitos ! Nää kommentit tuo mulle motivaatioo !! Joo ja käyn katsomassa :)

      Poista
  2. Sinut on haastettu :--)
    http://seonminunelamaa.blogspot.fi/2014/01/33-haaste-2.html

    VastaaPoista
  3. Weheartitistähän on vissiin laitonta ottaa kuvii blogiin? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei siinä mielessä, jos mä mainitsen että en ole itse kuvia ottanut. :) vaan olen kopioinut ne jostain muualta.

      Poista
    2. Kyllä se itseasiassa on laitonta.. Nimittäin weheartittiinhän voi laittaa kuka vaan mitö vaan kuvia, eikä ottajasta/käyttöoikeuksista oöe tietoa. Kuvien käytöstä voi saada sakot!

      Poista
    3. No miksi et mene sitte heti paikalla ilmottamaan näin vitun turhasta asiasta poliisille?

      Poista
  4. Aivan ihana banneri ! Jatka samaan malliin ! <3

    VastaaPoista
  5. Huomaattehan mutkin! En oo uus mutta oon nyt vasta alottanut kunnolla bloggaamisen ja arvostan kaikkia, jotka tulevat edes katsomaan blogiani. Seuraan kaikkia takaisin. Elämäni on aika hauskaa ja kiinnostavaa, jos sen oppii tuntemaan ;) kiitos ja kumarrus teille tukijoille!

    VastaaPoista
  6. Ihana toi kuva ja mun mielestä kuvien kopioiminen netistä on jokapäivästä, ja jos kuvan ottaja nostaisi syytteen niin sakot vois tulla mutta kuka hemmetti siitä nostaa haloota :D vois anonyymittomana sanoo..koska sattumoisin kettuilut tulee aina anoina..miksihän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no näimpä! voi luoja. ja uskon että poliiseilla on muutenki tärkeempää tekemistä ku antaa sakkoja tommosesta asiasta x)

      Poista

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa