tiistai 31. joulukuuta 2013

Happy new year 2014 ♥

Kohta me ollaa jo 2014 vuoden puolella, minkälaisia odotuksia teillä on vuoden 2014 suhteen ?? Mulla on se, että oisin puolet onnellisempi, mä aion muuttaa mun asennetta koulun ja elämän suhteen. Mua jo itseänikin vituttaa mun jatkuva valitus, mut mä aion tehä siihe muutoksen!! Ja sit mä kanssa aion urheilla paljon, aion saada mun kunnon nousemaan ja ees jonkinlaisia lihaksia tähä mun kroppaa, ärsyttää olla tälläne jolla on paska kunto, meinaa aina kaikilla muilla on hyvä kunto, paitsi mulla :-) Ja haluan muutenki vihdoin saada sen vartalon, johon mä oikeesti olen tyytyväinen. :) 
Miten te aiotte viettää uuden vuoden? Mä katselen kotona tota 1D leffaa ja syön suklaata ja puhun kavereiden kanssa WhatsAppin kautta. Ei, enkä halua liikkua huoneestani yhtää minnekkää, en haluu nähdä yhtäkää pariskuntaa joten pysyn turvallisesti kotona :) 
Ei mulla nyt muuta, pitäkää hauska uusi vuosi, me nähdäänkin ensi vuoden puolella.
Moikka murut :3

Instagram - piamarikaa
Kik - piamarika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa