maanantai 28. heinäkuuta 2014

I'm back

Moikka! Aattelin taas et ois suht hyvä idea, jos alkaisin blogia päivittelemään. Mul on ollu tosi mahtava kesäloma, ja tietenkin Renen kanssa olen lomani viettänyt. Ollaan uitu Renen mökillä, käytiin eilen syömässä ulkona kun meillä tuli 6kk täyteen ♥  Meen torstaina äidin luokse Helsinkiin, perjantaina me värjätään mun hiukset, toivottavasti niistä tulee nyt sellaiset haluan, tummanpunaiset. Äidillä on joku kaveri joka on just valmistumassa parturi kampaajaks nii se värjää mun hiukset. Keskiviikkona ehkä mennää Tiian, Auroran ja Millan kanssa ulos kun ei olla koko kesälomana nähty.
Mulla ei nyt oo kuvii ku mulle tuli äske vasta tää hinku alkaa kirjottelemaan, lupaan et ens postauksessa on mukana myös kuvia! Pyrin keskiviikkona kirjoittamaan jos ollaan tyttöjen kanssa ulos menossa. Jos ei mennä, niin kirjoitan sunnuntai iltana/maanantai aamuna.
Meillä alkaa ensi viikon keskiviikkona koulu, HUI! Pääsin sinne Jyväskylään opiskelee merkonomiks. Mun ka (7.31) siis riitti siihen, ihan mahtavaa!

Mut nyt aion vaa kattella vlogeja ja hakee inspiraatiota kuvailuun, bye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa