keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Kokeet painaa päälle, vapaa-aika ei meinaa riittää blogin kirjoitteiluun saatika kuvailuun. Viikonloput olen varannut Renelle. Joten pyydän anteeksi tätä hiljaisuutta blogini puolella, mutten voi sille mitään, että olen yhdeksäsluokkalainen ja yritän nostaa numeroitani.  Kesä on kovasti tulollaan. Meille tuli lunta viikko sitten, sitten ne viikonloppuna heti suli pois. Tää valoisa aika saa mut tosi pirteeks ja viikot menee sen takia tosi nopeasti. 1vk & 2kk niin alkaa kesäloma. Mulla on kesälomalle tosi paljon suunitelmia! Mitäs teillä? Mä aion olla Renen kanssa paljon ja kaikkea. Pitää hauskaa ja rentoutua todella paljon, kun peruskoulukin on sitten ohitse. Meillä oli haut, en oo vielä kerenny tänne puolelle kertoo, että mihin mä oikein sitten hain. Mä hain Jyväskylä Viitaniemi - Merkonomi, ja sit Jämsään samalle alalle. Jyväskylään toivon todella pääseväni, koska mulla on todella paljon suunitelmia sitte jos sinne pääsen. Jos en pääse, niin sit voin sanoo et mie romahan. Mut mä mietin et jos jättäisin loppu lukuvuodeks blogin sivuun, mulla ei yksinkertaisesti riitä aika tähän enään.... Joten nähdään joskus :) ♥

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No siis ku tää mun kone ei suostu editoimaan sitä missää ni en pysty tekemään :(

      Poista

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa