keskiviikko 12. helmikuuta 2014

volat niin täysil et tietää koko city meist



Me oltiin eilen tutustumassa semmosessa pienessä ryhmässä Jyväskylän Viitaniemeen, datanomi ja merkonomi alalle. Me saatiin tehdä siellä näyteikkuna Tiian & Millan kanssa. Se oli tosi kivaa! Mä sain nyt varmuuden, et haen tonne merkonomiks. Tuntu vaa et se oli se mun juttu, joten kun haut on niin toivotaan et sisään pääsen!  Meillä oli tänään se yhteiskuntaopin koe, ja mä en todellakaa uskalla sanoo, et menikö se hyvin vaiko huonosti. Koska aina käy niin, et kun sanon et se meni hyvin, nii se meniki huonosti ja toisin päin. Toivotaan et siitä hyvä numero tulee, meinaan meinasin saada eilen hermoromahduksen kun stressasin sitä koetta niin paljon. Mä tänään palautin äidinkielen lopputyön aiheen, ja teen sen Robinista. Meillä on huomenna äidinkielen koe Kalevalasta. Toivottavasti sekin menis hyvin.  Kohta onkin jo ystävänpäivä, mä en sillon perjantaina valitettavasti kerkeä postailla, mut sunnuntaina varmaan seuraavan kerran, koska meinasin olla Renen kanssa ystävänpäivän. 





2 kommenttia:

  1. Ei vitsit kuin upee tää sun blogin ulkoasu on! :) Ja kivoja kuvia sulla

    <3: http://vippisworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa