maanantai 10. helmikuuta 2014

Huominen on huomenna

Mitä mieltä olisitte, et jos tekisin sen kysymyspostaus- videon jo ensviikon maanantaina, koska se 22. päivä olis niinkun ensviikon lauantai, ja mä olen sillon Renen kanssa helsingissä, niin en siellä viitti alkaa kuvailemaan. Mä viimeviikon torstaina kävin ostamassa Renelle ystävänpäivä lahjan ja paketoin sen myös silloin torstaina, koska meillä on keskiviikkona yhteiskuntaopin koe ja torstaina äidinkielen koe niin en sitä hirveemmin kerkeä paketoimaan tällä viikolla.  Hullua ajatella, et ens viikon jälkeen on jo talvi/hiihtoloma, miten kukin sitä tykkää kutsua. Mä olen ehkä sen loman äidillä Renen kanssa kuten jo aikasemmin siitä mainitsinkin.  Mä tossa pari tai muutama viikko sitten osallistuin Facebookissa johonkin arvontaan jossa voitti hoitavat geelisukat. Noh, mä ihan vitsillä siihen osallistuin ja mulle kävi niin hyvä tuuri, et siihe osallistu nii vähä porukkaa ni kaikki osallistuneet sai ne geelisukat testaukseen & voin sanoa, et nää kyllä hoitaa asiansa. Jalat tulee näiden käytön jälkeen tosi pehmeiks & plussaa tässä on se, ettei mun tarvii jatkuvasti rasvailla mun jalkoja.  Kävin tossa perjantaina Renen kanssa kaupungissa ja sieltä mulle tarttui mukaan rannekello. Tää on mun mielestä tosi kiva & tää sopii minusta lähes jokaisen asun kanssa.  Teille on tulossa ensi maanantaina pieni yllätys, en tiedä onko se mitenkään über mahtava tai jotain, mut pientä erikoista tänne bloginkin puolelle!  Ps. käykää osallistumassa arvontaan (*CLICK)

Glitter | 34.90€






2 kommenttia:

  1. Täytyy itekki kokeilla noita geelisukkia, jos toimii :)

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo :) unohdin postaukseen pistellä että niitä löytyy tuolta -> http://www.iiik.fi/jalkoja-hoitavat-geelisukat.html
      ite suosittelen todella :) !

      Poista

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa