tiistai 18. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä


Tää ystävänpäivä postaus tulee nyt hiukan myöhässä mutta hei, parempi myöhään kun ei millonkaan!  Mä siis vietin ystävänpäiväni Renen kanssa niillä. Siinä me vaihdettiin lahjoja ja syötiin karkkia, katottiin salattuja ja juteltiin. Mä annoin Renelle lahjaksi sellaisen Geishakeksi paketin, sellaisen pienen nallen ja suklaasydän tikkarin. Rene taas vuorostaan antoi minulle sellaisen pehmopossun, karkkipussin ja sydänkaulakorun.  Aika monessa koulussa on ystävänpäivisin semmoinen halipassi juttu. Ne, jotka eivät tiedä mikä on halipassi niin tässä tulee selitys: Se on sellainen sydämen muotoinen kartonkilappu, johon kerätään nimiä halaamalla ihmisiä. Itse en halannut ketään tänä vuonna, vaan tuossa lapussa on niiden nimet, ketkä minua halasi.  Aurora antoi minulle ystävänpäivä kortin suklaasydämellä varustettuna. Toi suklaa oli tosi hyvää..










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa