maanantai 3. helmikuuta 2014

Veisin sut treffeille Berliiniin, ja aamiaiselle Pariisiin

 
On se viikko vierähtäny nopeasti. Mä oon lukenu tota Tuntematonta sotilasta & viikonlopun olin Renellä, joten sillo en hirveemmin halunnut kuluttaa aikaa postailuun, kun näen reneä muutenkin vain viikonloppuisin ja postailla ehdin viikollakin :)  Nyt on oikeesti pakko sanoo että anteeks tästä kuvien vähäisyydestä. Kävi meinaa pieni vahinko. Mä olin ottanu vähä kaikesta viikon aikana kuvia ja sitte olin muokkailemassa niitä ja sit piti poistaa vain yksi kuva mutta hupsista, sinne ne kaikki kuvat meni paitsi tämä ensimmäinen. Kaikkein pahinta tässä on se, kun olin käynyt ottamassa uudet kuvat niin tämä sama tapahtui. Oli pakko taas käydä kuvaamassa ja siksi tämä kuvien vähäisyys. Maanantait on aina vähän tällasia.  Mä en tajua miten ton biisin saa semmoiseksi palkiksi. Hmh. Näkyykö se teille palkkina, koska mulle se ei näy? Edelleen voi käydä kyselemässäkin! JEE! Mun farkut tuli tänään postissa, haetaan ne iskän kanssa tänään. Niistä lisää ensi postauksessa! ~ Pia





2 kommenttia:

minut löytää myös..

Instagram : piamarikaa